Пошуковий запит: (<.>A=Гудима Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Гудима Р. Р. Світовий досвід використання дієвих механізмів для ефективного функціонування транспортної інфраструктури прикордонного регіону [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(1). - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(1)__28
|
2. |
Гудима Р. Р. Необхідність трансформування транспортного потенціалу прикордонного регіону в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2013_2_23
|
3. |
Гудима Р. Р. Механізми фінансового забезпечення розвитку прикордонної транспортної інфраструктури: адаптація до українських реалій [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Молодий вчений. - 2014. - № 7(1). - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_7(1)__20
|
4. |
Гудима Р. Р. Модернізація транспортної інфраструктури прикордонних регіонів: фінансові та управлінські аспекти [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_15
|
5. |
Гаєвська М. Ю. Пробіотик "ентерожерміна" при лікуванні різних форм псоріазу [Електронний ресурс] / М. Ю. Гаєвська, Р. Б. Гудима, М. Д. Кудла, М. І. Берча // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2016. - № 3. - С. 112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2016_3_35
|
6. |
Гудима Р. Р. Оцінка базового рівня транспортної забезпеченості прикордонного регіону [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 4. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_4_11
|
7. |
Гаєвська М. Ю. Перспективи лікування хворих на псоріаз [Електронний ресурс] / М. Ю. Гаєвська, М. В. Поклітар, Р. Б. Гудима, Д. О. Ковалюк // Дерматологія та венерологія. - 2017. - № 3. - С. 98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2017_3_25
|
8. |
Горбаль Н. І. Тенденції та перспективи розвитку українського експорту [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, В. В. Гресько, Р. В. Гудима // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_11 Розглянуто сутність і значення бренду, особливості брендингу. Досліджено провідні бренди світу та тенденції розвитку брендингу. Проаналізовано основні тенденції розвитку вітчизняного брендингу, особливості та проблеми специфіки застосування брендингу в Україні. Виділено провідні бренди України та тенденції щодо створення сильних брендів українських компаній. Наголошено на важливості брендингу для вітчизняних підприємств за умов євроінтеграції. Узагальнено ключові міжнародні нормативні акти щодо торговельних марок, зокрема особливості їх реєстрації за кордоном. Висвітлено особливості та переваги для українських підприємств реєстрації марок за Системою охорони торгових марок ЄС. Наголошено на необхідності та проблемах імплементації Україною стандартів ЄС щодо прав інтелектуальної власності.Досліджено сучасні особливості і перспективи розвитку експорту товарів і послуг з України, зокрема в умовах євроінтеграції. Протягом останніх років конкурентоспроможність української продукції на зовнішніх ринках зростає. Трансформація зовнішньої торгівлі України відбулася після набуття членства в СОТ та укладення Угоди з Європейським Союзом про зону вільної торгівлі. Європейський Союз є сьогодні найбільшим торговельним партнером України. Констатовано, що експорт українських товарів до Європейського Союзу має добрі перспективи, хоча на сьогодні структура вітчизняного експорту - переважно сировинна. Водночас активно розвивається вітчизняна легка промисловість, транспортні, комунікаційні й ІT-послуги. Прийнята Експортна стратегія України на 2017 - 2021 рр. має за мету перехід України до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку й успішного виходу на світові ринки. Для подальшого активізування вітчизняного експорту необхідні ефективна регуляторна політика, адекватні стимули для залучення інвестицій, ефективне управління, покращення в транспортному секторі тощо.
|