Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гудима Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Гудима Р. Р. 
Світовий досвід використання дієвих механізмів для ефективного функціонування транспортної інфраструктури прикордонного регіону [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(1). - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.445 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гудима Р. Р. 
Необхідність трансформування транспортного потенціалу прикордонного регіону в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2013_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гудима Р. Р. 
Механізми фінансового забезпечення розвитку прикордонної транспортної інфраструктури: адаптація до українських реалій [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Молодий вчений. - 2014. - № 7(1). - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_7(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гудима Р. Р. 
Модернізація транспортної інфраструктури прикордонних регіонів: фінансові та управлінські аспекти [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гаєвська М. Ю. 
Пробіотик "ентерожерміна" при лікуванні різних форм псоріазу [Електронний ресурс] / М. Ю. Гаєвська, Р. Б. Гудима, М. Д. Кудла, М. І. Берча // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2016. - № 3. - С. 112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2016_3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гудима Р. Р. 
Оцінка базового рівня транспортної забезпеченості прикордонного регіону [Електронний ресурс] / Р. Р. Гудима // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 4. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.644 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гаєвська М. Ю. 
Перспективи лікування хворих на псоріаз [Електронний ресурс] / М. Ю. Гаєвська, М. В. Поклітар, Р. Б. Гудима, Д. О. Ковалюк // Дерматологія та венерологія. - 2017. - № 3. - С. 98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtv_2017_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Горбаль Н. І. 
Тенденції та перспективи розвитку українського експорту [Електронний ресурс] / Н. І. Горбаль, В. В. Гресько, Р. В. Гудима // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_11
Розглянуто сутність і значення бренду, особливості брендингу. Досліджено провідні бренди світу та тенденції розвитку брендингу. Проаналізовано основні тенденції розвитку вітчизняного брендингу, особливості та проблеми специфіки застосування брендингу в Україні. Виділено провідні бренди України та тенденції щодо створення сильних брендів українських компаній. Наголошено на важливості брендингу для вітчизняних підприємств за умов євроінтеграції. Узагальнено ключові міжнародні нормативні акти щодо торговельних марок, зокрема особливості їх реєстрації за кордоном. Висвітлено особливості та переваги для українських підприємств реєстрації марок за Системою охорони торгових марок ЄС. Наголошено на необхідності та проблемах імплементації Україною стандартів ЄС щодо прав інтелектуальної власності.Досліджено сучасні особливості і перспективи розвитку експорту товарів і послуг з України, зокрема в умовах євроінтеграції. Протягом останніх років конкурентоспроможність української продукції на зовнішніх ринках зростає. Трансформація зовнішньої торгівлі України відбулася після набуття членства в СОТ та укладення Угоди з Європейським Союзом про зону вільної торгівлі. Європейський Союз є сьогодні найбільшим торговельним партнером України. Констатовано, що експорт українських товарів до Європейського Союзу має добрі перспективи, хоча на сьогодні структура вітчизняного експорту - переважно сировинна. Водночас активно розвивається вітчизняна легка промисловість, транспортні, комунікаційні й ІT-послуги. Прийнята Експортна стратегія України на 2017 - 2021 рр. має за мету перехід України до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку й успішного виходу на світові ринки. Для подальшого активізування вітчизняного експорту необхідні ефективна регуляторна політика, адекватні стимули для залучення інвестицій, ефективне управління, покращення в транспортному секторі тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 636.59 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського